سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:35 صبح

مزیت استفاده از زایمان طبیعی بدون درد

درد زایمان,کاهش درد زایمان

ترس از درد زایمان یکی از دلایل مهم انتخاب روش سزارین نسبت به زایمان طبیعی است

 

 مزیت استفاده از  روش زایمان بدون درد نسبت به عمل سزارین
در سه دهه اخیر اقبال مادران ایرانی برای زایمان به روش سزارین افزایش چشمگیری داشته است وحتی با وجود آنکه زایمان طبیعی مزیتهای بسیاری برعمل جراحی سزارین دارد بازهم کمتر کسی داوطلب انجام زایمان طبیعی است .

چند سالی است برای تشویق مادران برای زایمان های طبیعی از روش های زایمان بی درد در مراکز درمانی استفاده می شود در این روش متخصصان بی هوشی عهده دار روش های بی در سازی برای زایمان طبیعی خواهند بود.

 دکتر مهدوی متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه در مورد چگونگی زایمان های بی درد در مراکز درمانی توضیحاتی را ارائه داد.

 دکتر مهدوی در مورد دلیل عدم اقبال مادران و حتی در برخی مواقع پزشکان به انجام زایمان های طبیعی گفت: اگر بخواهیم علت عدم اقبال را در دو گروه  پزشک و بیمار کنکاش کنیم در مواردی که مربوط به پزشک است عمل سزارین هم از نظر وقت و هم از نظر اقتصادی برای پزشک به صرفه تر خواهد بود. زیرا زایمان طبیعی وقت بیشتری از پزشک گرفته و در نهایت هم تعرفه آن از عمل سزارین کمتر است هر چند که این موضوع طی سال های اخیر و با نظر مثبت وزارت بهداشت و همچنین نظام پزشکی در زمینه اصلاح تعرفه اصلاحات لازم انجام شده است.

وی در ادامه ترس از درد زایمان را یکی از دلایل مهم  انتخاب روش سزارین نسبت به زایمان طبیعی ذکر کرد و گفت:خوشبختانه با پیشرفت رشته بیهوشی مدتهاست که زایمان بی درد با کمک متخصصین بیهوشی امکانپذیر شده است و لذا در کشورهای پیشرفته دنیا هیچ مادر بارداری کاندید انجام سزارین نمی شود مگر اینکه  از لحاظ پزشکی مشکل خاصی وجود داشته و انجام زایمان طبیعی برای مادر یا جنین خطرناک باشد.

زایمان بی درد چیست؟
دکتر مهدوی با بیان اینکه خوشبختانه در کشور چند سالی است که انجام زایمان بی درد قابل اجرا است در تعریف زایمان بی درد گفت: انجام هر گونه پروسیجر بی دردی شامل استنشاقی، رژیونال (بیحسی موضعی) و تجویز وریدی حین فاز فعال زایمان طبیعی که بتواند درد های زایمانی را کاهش داده ولی بر انقباض های رحم وسطح هوشیاری و ارتباط کلامی مادر تاثیر منفی نداشته باشد را زایمان بی درد می گویند.

وی با بیان اینکه زایمان بی درد با 3 روشی که عنوان شد امکان پذیر است در مورد روش اول که تجویز وریدی دارو است گفت:در این روش جهت بی دردی از داروهای مخدری یا کتامین استفاده می شود.

دکتر مهدوی در مورد اینکه آیا استفاده ازاین روش عوارضی هایی را در پی دارد یا خیر گفت: هر اقدام پزشکی می تواند با ریسک هایی همراه باشد ولی در این روش امکان اندکی وجود دارد که دارو به بدن جنین نیز وارد شده و احتمال تاثیر بر تنفس نوزاد وجود دارد که لازم است بخش مراقبتهای ویژه نوزادان در آن مرکز موجود باشد. همچنین اثرات سیستمیک دارو در بدن مادر هم خالی از انتظار نیست.

ایشان با بیان اینکه  در شیوه دوم از استنشاق گاز برای بی دردی استفاده می شود افزود:در شیوه استنشاقی از گاز نیتریک اکساید (N2O) استفاده می شود. به مخلوط گاز اکسیژن و نیتریک اکساید، انتونوکس (Entonox) گفته می شود و حداکثر اثر بی دردی طی 60 ثانیه ایجاد شده و باید به محض شروع انقباض رحمی استنشاق شده و بعد از اوج انقباض  مصرف آن قطع شود.

وی در مورد عوارض این روش نیز گفت: این روش عوارض خاص ندارد فقط در برخی از مواقع خواب آلودگی و بوی نامطبوع و عدم هوشیاری در صورت استفاده از دوز های اتفاقی بالا وجود دارد و بنا بر این باید این اقدام توسط یک متخصص کار آزموده انجام شود هرچند که استفاده از این روش هزینه بالایی را نیز دارد.

 این متخصص بی هوشی  روش سوم و مطمئن ترین روش در انجام زایمان های بی درد را" بی دردی رژیونال" ذکر کرد و در توضیح آن گفت: بی دردی رژیونال( شامل اسپاینال، اپیدورال و یا ترکیبی از هر دو آنها است.) مناسب ترین شیوه در زایمان بی درد است زیرا بی دردی در این شیوه بهترین کیفیت را داشته و در صورت انجام مناسب آن کمترین عارضه را نیز در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد:  در این شیوه که بیحسی در ناحیه اعصاب نخاعی کمری داده می شود می تواند برای هر مدت زمان لازم گسترش یافته و حتی اگر زایمان طبیعی با مشکل روبرو شد با همین بی حسی و بی دردی بدون کار اضافه عمل سزارین به راحتی انجام  خواهد شد.

ایشان در پایان با اشاره  به مزیت های انجام زایمان های طبیعی نسبت به عمل سزارین خاطر نشان کرد : با توجه به پیشرفت خدمات درمانی و حضور متخصصان بیهوشی در اکثر شهرستانها و امکان ارائه خدمات زایمان بدون درد منطقی نیست که مادران باردار فقط به صرف ترس از زایمان، ریسک عمل جراحی سزارین را به خود و فرزندشان تحمیل کنند و لذا می توانند از روش های زایمان بدون درد استفاده کنند.


شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:34 صبح

ازدواج با حاکمان کوچک

در آستانه ازدواج

یکی از نگرانی های جوانان برای ازدواج این است که چگونه فرد مورد نظر خود را برای ازدواج بشناسند

 

آیا شرایط و بافت خانوادگی خواستگارتان را می شناسید؟ آیا می دانید او در چه فرهنگی بزرگ شده است؟عقاید و باورهای خانواده شما همسو با خواستگارتان است یا دقیقا خلاف جهت هم حرکت می کند؟

یکی از سوالاتی که اغلب از سوی جوانان مطرح می شود، این است که چگونه می توانیم فرد مورد نظر خود را برای ازدواج بشناسیم. این گونه سوالات عمدتاً از نگرانی های رایج جوانان در آستانه ازدواج است.


وضعیت حاکم بر خانواده
یکی از راه های کسب شناخت فردی که قصد انتخاب او را دارید، می توانید از وضعیت حاکم بر خانواده او کمک بگیرید. خانواده از دو جهت بر فرزندان تأثیر می گذارد:


نخست تأثیری که والدین به لحاظ ژنتیک دارند و فرزندان خصوصیات جسمانی و روانی خویش را از آنان به ارث می برند.از سوی دیگر آنها برای فرزندان محیطی فراهم می کنند تا آنها بتوانند در چنان فضایی به رشد و شکوفایی دست یابند. در نتیجه فرزندان غالباً متأثر از والدین و خانواده خویش هستند و اغلب از رو حیات حاکم بر آن تأثیر پذیرفته اند.

 لذا با تأمل در فضا و جو خانواده و همچنین در رفتار والدین طرف مقابل می توان به پیامد اثرات چنین رفتارهایی بر فرزندان پی برد.


بررسی فرد در متن خانواده
ارتباطات بین فردی او و اطرافیانش نیز مهم است. اگر این ارتباطات درست و مناسب است و فرد به خوبی نقش خود را در آنها ایفا می کند، می تواند از این جهت فرد مناسبی برای انتخاب باشد، این موضوع نشان دهنده داشتن سلامت روحی و روانی است.شناسایی میزان استقلال فرد در خانواده کمک می کند فردی که در خانواده رفتار مستقلانه ای دارد، قطعاً بعد از ازدواج هم تمایل به حفظ این استقلال رأی دارد.


نتیجه آنکه، اگر می خواهیم فرد را در متن خانواده اش بشناسیم، دست یافتن به شناخت، گام اول است. اما قطعاً گام دوم، آن است که ببینیم آیا ما که طرف مقابل او هستیم می توانیم هم کفو و هم تای او باشیم؟ اگر چنین است این ازدواج می تواند معنا دار و پایدار باشد.


تعداد اعضای خانواده مهم است؟
از جمله موارد مهمی که در شناخت شرایط خانوادگی طرف مقابل مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد، تعداد اعضای خانواده آن فرد است.قطعاً روحیات فردی که در یک خانواده پر جمعیت پرورش یافته است بسیار متفاوت از روحیات فردی است که در خانواده ای کم جمعیت رشد یافته است.


ازدواج با تک فرزند
تک فرزندان اغلب سوگلی های والدین خود هستند. والدین روی آنها سرمایه گذاری عاطفی سنگینی می کنند؛ به همین دلیل انتظارات زیادی از فرزندان خود دارند.در این یادداشت قصد داریم در مورد فواید و مشکلات احتمالی ازدواج با تک فرزندان صحبت داشته باشیم.در صورتی که تمایل دارید با فردی که تک فرزند  است، ازدواج کنید باید بدانید که چنین ازدواجی خواه ناخواه محدودیت هایی را به دنبال می آورد؛ مانند زندگی در شهر محل سکونت والدین همسر، مراقبت از آنها در صورت بیماری، وابستگی عاطفی و ...


توجه به این موارد به شما کمک خواهد کرد تا از قبل بدانید با چه شرایطی رو به رو هستید و چگونه باید با آن کنار بیایید. بهتر است بعد از پذیرفتن این موارد ازدواج  کنید تا بعدا به شریک زندگی تان خرده نگیرید.


بپذیرید بعد ازدواج کنید
اگر انتظار دارید، فرد مورد نظر خانواده اش را کنار بگذارد و به خواست آنها بی توجه باشد، انتظاری غیرمنصفانه است و چنین چیزی خود می تواند به بحران های زناشویی دامن بزند؛

بنابراین در صورتیکه تنها فرزند خانواده  هستید خواست والدین، انتظارات خود و شرایطی که در آینده با آنها رو به رو خواهید بود، (مانند ملاقات هفتگی با والدین، نظارت بر درمان، تامین هزینه ها و مخارج آنها و...) را بدون پنهان کاری با طرف مقابل خود در میان بگذارید و واقعیت ها را همانطور که هستند، توضیح دهید.در صورتی که با فردی ازدواج می کنید که تک فرزند است، سعی کنید برای لحظاتی خود را به جای او بگذارید.به راستی اگر به جای او بودید از طرف مقابل چه انتظاری داشتید؟ چه رفتاری را در طرف مقابل نمی پسندیدید؟ به علاوه برای لحظه ای خود را جای والدین او بگذارید.


خودتان را جای او بگذارید
اگر شما نیز والد یک تک فرزند باشید از فرزندتان چه انتظاراتی خواهید داشت؟
از همسر فرزندتان چه انتظاراتی دارید.در مواردی که تک فرزند خانواده بیش از اندازه به والدین خود وابسته است، طوری که بدون صلاح و مشورت آنها هیچ اقدامی نمی کند و توان تصمیم گیری ندارد، در این صورت باید بدانید، شاید ازدواج با چنین فردی با مشکلات زیادی داشته باشد.

 بدیهی است توجه به این موارد به شما کمک می کند تا بتوانید از دریچه دیگری به موضوع نگاه کنید و بهتر تصمیم بگیرید. در هر ازدواجی مشکلاتی وجود دارد اما توجه و آگاهی از فراز و نشیب های پیش رو کمک می کند در سطح انتظارتمان از زندگی بازنگری کنیم.


شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:34 صبح

با این نکات عمر زندگی زناشویی تان را بیشتر کنید

زندگی زناشویی,زندگی مشترک, انتخاب همسر

برای اینکه زندگی طولانی و باکیفیتی کنار همسرتان داشته باشید، باید چند نکته را مدنظر قرار بدهید و یاد بگیرید:

1 - انعطاف‌پذیری مناسب زوج در رابطه
یکی از شاخصه‌های هوش اجتماعی است که تطابق فرد با زندگی اجتماعی را بیشتر می‌کند و انعطاف‌ناپذیری باعث کوتاه شدن عمر زندگی مشترک می‌شود.

2 - صداقت که باید دوطرفه باشد
یعنی هر یک از طرفین باید زمینه صداقت را فراهم کند و بعد انتظار رفتار صادقانه از طرف مقابل داشته باشد. صداقت و رفتار صادقانه یک «باید» است اما بی‌صداقتی معمولا ناشی از ترس و گاهی برای حفظ منافع است و در بحث ما، نداشتن صداقت ناشی از ترس است که دردسرساز می‌شود. خیلی از زوج‌ها یکدیگر را محدود یا تهدید می‌کنند و وقتی همسرشان آن رفتار را دور از چشمشان انجام داد، او را به نداشتن صداقت متهم می‌کنند.

3 - جراتمند بودن زوج
مساله بعدی است که بسیار برای زوج‌ها ضرورت دارد؛ آنها باید یاد بگیرند احساسشان را به نحوی سالم مطرح، دیدگاهشان را بیان و نظر مخالف یا موافقشان را به شیوه‌ای صحیح اعلام کنند.
معمولا زوج‌ها قبل از ازدواج برای جلب رضایت طرف مقابل، هر کاری انجام می‌دهند اما به محض ازدواج، همه آنها را کنار می‌گذارند!

زندگی مشترک در ابتدا، با تمام سختی‌هایی که برای انتخاب همسر دارد، بسیار آسان است اما اگر از یک زندگی مراقبت نشود، قطعا آسیب خواهد دید. این مراقبت باید به صورت دوطرفه باشد؛ هر دو طرف باید مراقب رفتار خودشان و احساس طرف مقابل باشند و بدانند هر دو مسئول حفاظت از زندگی مشترکشان هستند.


شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:33 صبح

زوج های خوشبخت، چه شکلی هستند؟

زوج های خوشبخت,زوج خوشبخت, زن و مرد خوشبخت

آیا زوج های خوشبخت، شادکامی شان را از فروشگاه های برند خریداری می کنند؟ آن ها تحصیلات و قد و وزن و رنگ پوست خاصی دارند؟ در قاره های خاصی زندگی می کنند؟

حتی غمگین ترین آدم ها هم لحظه هایی در زندگی شان احساس خوشبختی کرده اند و می دانند خوشبختی در چنین جاهایی آشیانه نمی کند.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چند بار برای دوستان و آشنایانتان آرزوی خوشبختی کرده اید؟ یا برعکس چه کسانی برای شما و همسرتان آرزوی بهترین ها را کرده اند؟ وقتی به مراسم عروسی زوج جوانی می رویم، زندگی شیرین توأم با بهترین لحظات را خواهانیم. اما معیار ما برای خوشبخت بودن و احساس آن چه می تواند باشد؟

این جاست که سلسله ای از مثال ها و مصداق ها از رفاه و آسایش تا احساس آرامش عمیق را می توان به صف کرد. از امکانات رفاهی تا ویژگی هایی که به سمت معنویت و اخلاق سوق می یابد. همه این مولفه ها می تواند احساس شادی را برای زندگی زناشویی ما به ارمغان آورد. اما یادمان باشد حضور چند اصل مهم در زندگی، باور خوشبخت بودن را به معنای واقعی در زندگی مشترک ما جاری می کند.
 
چتر حمایتی را بر سر همسرتان باز نگه دارید
زمان هایی پیش می آید که ما برای اتمام و به انجام رسیدن کارهایمان به شخصی نیاز داریم که کمک مان کند. گاهی ترجیح می دهیم این شخص همسرمان باشد، چرا که از لحاظ عاطفی به او نزدیک تریم بنابراین کمک گرفتن از او برایمان خوشایند تر است. یکی از عوامل جدایی عاطفی در میان زوج ها کمک نکردن به یکدیگر در مواقع اضطراری یا غیر حساس است. زوج خوشبخت زوجی است که لحظه نیاز همسرش کنار او باشد و در صورت امکان از مسئولیت های دیگر هم به نفع همسرش دست بکشد تا این گونه توجه و انعطاف عاطفی خود را نسبت به همسرش نشان دهد. به طور مثال خانمی به همسرش می گوید: "من فردا وقت دکتر دارم. می توانی با من بیایی" و در مقابل پاسخ می شنود: "من فردا هزار کار بر سرم ریخته، خودت یک ماشین بگیر و برو." اگر دقت کنید این خانم دنبال حمایت عاطفی همسرش است در صورتی که همسرش با سردی، او را به یک ماشین حواله می دهد. حتی اگر بپذیریم که همسر این خانم در آن موقعیت گرفتاری کاری داشته باشد، اما می تواند با جملاتی گرم و عاطفی حس همراهی را در ذهن همسرش بیدار کند.
 
عباراتی که چهارفصل اند و تاریخ انقضا ندارند
اینکه زوج ها حمایت دلگرم کننده خود را در طول روز از هم دریغ نکنند، نکته مهمی است. متاسفانه گاهی زوج ها انرژی عاطفی خود را در محل کار و فعالیت در صحبت با همکاران تخلیه می کنند و زمانی که به خانه بر می گردند دیگر توشه ای برای همراهی و حمایت ندارند. وقتی همسرتان سر کار می رود، می توانید با ارسال یک پیامک یا یک تماس تلفنی هر چند کوتاه مدت از حال او جویا شوید. مهم نیست که موضوعات خیلی مهمی در این تماس ها رد و بدل شود. موضوعات ساده و یا حتی پیش پا افتاده ای مثل "ناهارت را خورده ای؟" می تواند گاهی یک مکالمه کوتاه اما گرم را رقم بزند. اگر همسرتان شب پیش خواب خوبی نداشته یا دچار کسالت بوده، با این همه در محل کار حاضر شده، حتما نیاز به چتر حمایتی همسرش دارد. گاهی زوج ها از بیان بدیهی ترین و ساده ترین حس های عاطفی مثل جمله ساده "دوستت دارم" یا "دلم برایت تنگ شده" احتراز می کنند. تصور آن ها بر این است که این جملات متعلق به دوره خاصی از زندگی است. مثلا کاربرد این جملات فقط در دوره نامزدی است و احتمالا استفاده از چنین عباراتی در ذهن آن ها معنی مناسبی ندارد. در صورتی که عباراتی نظیر "دوستت دارم"، تاریخ انقضا ندارد و فصل خاصی از زندگی را پوشش نمیدهد.

 

شنونده عالی برای همسرتان باشید
وقتی همسرتان با شما درباره اتفاقی که برایش در طول روز پیش آمده صحبت می کند، چقدر در افق محتوای صحبت های او قرار می گیرید؟ آیا با تمام وجود به او گوش می دهید؟ اگر او از شما بخواهد آنچه را که گفته دوباره بازگو کنید آیا جزییات سخن او را بیان خواهید کرد؟ یک زوج خوشبخت سعی می کند یک شنونده عالی برای همسرش باشد، یعنی در مواقعی که زوج نیاز دارد، پاسخی درخور، به هیجان و کنش طرف مقابل داده شود. شاید برخی گمان کنند که حتما باید یک پاسخ کارشناسی شده و پیچیده برای چالش مطرح شده از سوی همسرشان پیدا کنند. اما در بسیاری از موارد نشان دادن همدلی و سهیم شدن دراحساسات، این پیام را به طرف مقابل می دهد که او به خوبی درک شده است.
 
تحلیل واقع بینانه چالش به جای نالیدن
سم مهلکی که زوج های خوشبخت همیشه از آن دوری می کنند، غر زدن و بهانه جویی  است. نالیدن فضای گفتگو را به سمت تشنج و درگیری می کشد. وقتی همسرتان به خانه می آید مدام به او غر نزنید که خسته ام یا بچه ها اذیتم کرده اند یا درآمد تو اندک است و مسافرت های خوب نمی رویم. محتوای این نالیدن ها حتی اگر درست هم باشد به خاطر لحن ازاردهنده شان بر حجم مشکلات می افزاید و این حس را در همسرتان بیدار می کند که او فرد با ارزشی در زندگی شما نیست. زوج های خوشبخت تحلیل واقع بینانه تری از شرایط، چالش ها و مشکلات خود دارند، بنابراین به جای غر زدن و نالیدن به سمت حل واقع بینانه مسئله گام بر می دارند.
 
قدردان باشید تا خستگی بر تن کسی نماند
سپاسگزار بودن و قدردانی، پل محبت میان آدم هاست. این همان خصلتی است که زوج های خوشبخت از آن برخوردارند و کوچکترین ارزشی را بهانه می کنند تا از طرف مقابل قدردانی کنند. اما بسیاری از زوج ها در پرده عادت ها گرفتار می شوند و زحمات همدیگر را نمی بینند. اگر همسرتان با عشق و اشتیاق آشپزی می کند و غذایی لذیذ را سر سفره می آورد، گفتن چند جمله در قدردانی از تلاش او چیزی از شما نخواهد کاست. اما خستگی را از تن همسرتان بیرون خواهد کرد.
 
بهترین لباس و آرایش ام برای همسرم است
زوج خوشبخت بهترین لباس ها و خوشبو ترین عطرها را برای همسرش استفاده می کند. زن و مرد خوشبخت خود را برای همسرش می آراید چون آراستگی برای همسر یک پیام روشن و مهم دارد. آن پیام این است؛ تو برای من مهم و با ارزشی و من با بهترین آرایش و لباس در برابر تو حاضر می شوم. این همه در حالی است که گاهی زوج ها بدترین آرایش و لباس را در فضای خانه هایشان تجربه می کنند.


شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:30 صبح

 

ناتوانی جنسی خود را چگونه به همسر خود بگویید؟

ناتوانی جنسی,علائم ناتوانی جنسی,درمان ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی خود را چگونه به همسر خود بگویید؟
آیا فکر می کنید که با مشکل اختلال نعوظ مواجه هستید؟ این مقاله می تواند در کاهش و یا رفع مشکلات بین زوجین ناشی از اختلال نعوظ به شما کمک کند.

 

به عنوان اولین نکته که بسیار هم مهم می باشد به یاد داشته باشید که در مورد نگرانی های خود برای اختلال نعوظ حتما با همسر خود صحبت کنید.  ممکن است این کار چندان ساده نباشد. متاسفانه مشکلات فرهنگی و تربیتی باعث شده اند که ما برای بیان عواطف و این دست مشکلات احساس راحتی نداشته و با مشکل رو به رو باشیم.
در کلینیک های توانبخشی جنسی، بارها مشاهده شده است که فردی که دچار اختلال نعوظ شده است بیان می کند که "من نمی توانم در این مورد با همسر خود صحبت کنم."


اگر با همسر خود صحبت نکنیم چه خواهد شد؟
تجربه نشان داده است که صحبت نکردن در مورد مشکل اختلال نعوظ می تواند مشکلات قابل توجهی را به وجود بیاورد.
چرا؟ خب، برای شروع بهتر است اثرات احتمالی آن را بر روی شخص مقابلتان بیان کنیم. حقیقت این است که همسر شما:
- دچار سردرگمی می شود و در واقع این قضیه که شما از همسرتان رابطه جنسی طلب نمی کنید ذهن وی را مشغول خواهد کرد.
- ممکن است احساس کند که مورد تمسخر واقع شده است.
- ممکن است فکر کند که "من دیگر برای همسرم جذاب نیستم."
- ممکن است فکر کند که "حتما چیزی در بدن و ظاهر من وجود دارد که همسرم از من دوری می کند."
- ممکن است به شما مشکوک شود.
- و یا حتی ممکن است فکر کند که شما از رابطه جنسی با وی خسته شده اید و به همین خاطر از او دوری میکنید.


 سایر نتایج احتمالی عدم برقراری رابطه جنسی با همسرتان عبارت است از:
- برخی از زنان گمان می کنند که شوهر آنها دارد به آنها خیانت می کند و حتی ممکن است مقابله به مثل کنند.
- ممکن است آنها فکر کنند که شوهرشان همجنسگرا شده است.
- در برخی موارد حتی ممکن است که زن تصمیم به جدایی و طلاق بگیرد.
پس به یاد داشته باشید که بیان نکردن مشکل اختلال نعوظ می تواند باحث ناراحتی همسر شما شده و تاثیرات بسیار بدی را بر روی روابط شما بگذارد.


شما به کمک همسر خود نیاز دارید
یکی دیگر از دلایلی که شما باید با همسرتان صحبت کنید این است که شما به کمک او نیاز دارید.

در وهله اول، حمایت عاطفی همسر شما می تواند به شما کمک کند. بسیار مهم است که بدانید کسی که دوستش دارید و او نیز شما را دوست دارد در هنگام بروز مشکلات در کنار شما خواهد بود. در این حالت دو نفر برای مقابله با یک مشکل با هم متحد می شوند.


 دوما، همسر شما می تواند برای به دست آوردن نعوظ به شما کمک کند. امتحان کردن پوزیشن ها و روش های مختلف تحریک می تواند به شما در به دست آودن نعوظ کمک کند. همسر شما می تواند برای این کار از دست یا دهان نیز استفاده کند. معمولا تحریک دهانی می تواند مشکل نعوظ شما را حل کند.


 سوما، بهتر است برای درمان اختلال نعوظ همراه با همسرتان به پزشک مراجعه کنید. تقریبا تمام کارشناسان معتقدند که افرادی که برای درمان اختلال نعوظ خود همراه با همسرشان به پزشک مراجعه می کنند، به علت حمایت هایی که همسرشان از آنها انجام می دهد، احتمال بهبودی بیشتری خواهند داشت.


ناتوانی جنسی خود را چگونه به شریک جنسی خود بگوئید؟
اغلب بعد از صحبت کردن در مورد اختلال نعوظ هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد، چرا که همسر شما نیز به این قضیه فکر خواهد کرد که در حال حاضر یک مشکل وجود دارد، پس بهتر است برای رفع آن تلاش کنیم نه اینکه مشکل جدیدی را نیز به وجود بیاوریم.
 البته مشکل اصلی صحبت کردن در این مورد این است که مرد نمی داند این قضیه را چگونه بیان کند.


این جملات ممکن است به شما کمک کند:
- یک مشکلی هست که باید در موردش باهات صحبت کنم.
- من یه کمی با اندام جنسی/عشق بازی/یکی از اعضای بدن/رابطه جنسی مشکل دارم. (هر کدام که شما احساس راحتی بیشتری با آن می کنید)
- دلیل اینکه این مدت نتونستم کنارت باشم این بوده که من با نعوظ مشکل دارم.
- برای من یه مشکلی پیش اومده و برای حل کردنش به کمکت نیاز دارم.

 

 شریک جنسی خود را مطمئن کنید
 بسیار بسیار مهم است که همسر خود را در مورد مسائل زیر مطمئن کنید:
- شما هنوز عاشق او هستید.
- شما هنوز هم شریک جنسی خود را جذاب و زیبا می دانید.
- مشکل از طرف شما است نه از طرف همسرتان
- پای هیچ شخص دیگری در میان نیست.
- مشکل را می توان به کمک دارو و سایر لوازم توانبخشی جنسی درمان کرد.
- شما برای درمان مشکل خود مصمم هستید.


اگر مشکلی در روابط من با همسرم به وجود آمد چه باید کرد؟
بدون شک اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) فشار زیادی را بر روی روابط بین زوجین وارد می کند. ممکن است مرد یا زن و یا هر دو با علائم استرس مواجه شوند. زمانی که این مشکل رخ می دهد، هر دو طرف باید برای دریافت کمک های بیشتر و تخصصی تر اقدام کنند. تلاش نکنید که به تنهایی مشکل را حل کنید. به پزشک مراجعه کنید و در مورد مراکز مشاوره و سایر خدمات پزشکی ممکن برای حل این مشکل با ایشان مشورت کنید.
می توانید برای پیدا کردن مراکز مشاوره از اینترنت و یا مراکز 118 نیز کمک بگیرید. معمولا هزینه های درمانی اختلال نعوظ بالا نبوده و می توانید با خیال راحت برای درمان ناتوانی جنسی خود اقدام کنید.

 


شنبه 94 آبان 16 , ساعت 11:27 صبح

لینک های اصلی استان ها شهر ها روستا ها


تبادل لینک با سایت های پربازدید
سایت تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک سه طرفه
دانلود آهنگ شاد
سایت فروشگاه
1
سایت ازدواج
بهترین سایت همسریابی
سایت
سایت دوهمدم
توران
سایت بهترین همسر
همسریابی شیدایی
xطوبی
همسریابی سارا
همسریابی دو همدل
بهترین سایت همسر یابی
سایت همسر یابی رایگان
لاوایران
سایت همسریابی دوآشنا
سایت همسریابی دوباور
صیغه
سایت همسان گزینی
سایت تبادل لینک هوشمند
همسریابی مونس یاب
سایت همسریابی استان اردبیــل
سایت همسریابی سیستان و بلوچستان
همسریابی استان کرمانشاه
همسریابی استان کهگیلویه و بویر احمد
همسریابی گلسـتان
همسریابی استان لرستان
سایت همسریابی شهرستان بناب
سایت همسریابی شهر ارومیه
سایت همسریابی سلماس
شهرستان ماکو
سایت همسریابی شهر پلدشت
همسریابی مهاباد
سایت همسریابی اردبیل
همسریابی شهرستان برخوار
سایت همسریابی شهرستان فریدونشهر
سایت همسریابی شهرستان خوانسار
سایت همسریابی نطنز
همسریابی شهر دره شهر
همسریابی شهرستان جم
سایت همسریابی دماوند
سایت همسریابی شهرستان فیروزکوه
سایت همسریابی شهرستان تربت حیدریه
همسریابی شهر نیشابور
همسریابی گناباد
سایت همسریابی شهر نهبندان
سایت همسریابی شهر بندرماهشهر
همسریابی شهر مهدی شهر
شهرستان ایرانشهر
همسریابی شهرستان ارسنجان
سایت همسریابی عنبرآباد
سایت همسریابی کرمان
سایت همسریابی سنقر
سایت همسریابی شهر قصر شیرین
سایت همسریابی شهر پاوه
همسریابی شهر رامیان
سایت همسریابی شهر بندر انزلی
سایت همسریابی شهرستان لنگرود
همسریابی شهرستان لاهیجان
سایت همسریابی شهرستان دلفان
سایت همسریابی بابلسر
شهر بهشهر
سایت همسریابی شهر رامسر
سایت همسریابی شهر کمیجان
سایت همسریابی شهرستان سیریک


لیست کل یادداشت های این وبلاگ